RRC clubhuis officieel geopend

Onder belangstelling van heel veel (oud) leden en oude bekenden is ons nieuwe clubhuis officieel geopend en omgedoopt tot het “Luke Rumsey Stadium” ter ere en nagedachtenis van onze president. Helaas was het Luke niet meer gegund om deze prachtige dag mee te maken en was het zijn zoon Morgan die namens zijn vader het naambord op het clubhuis mocht onthullen. Uiteraard was dit een emotioneel moment maar respect dat hij dit wilde doen in deze voor de familie en vrienden moeilijke tijd. Hierna werd en geproost op Luke en op de zonnige toekomst van de Rotterdamse Rugby Club en om 16.00 uur werd er nog een oefenwedstrijd gespeeld door onze selectie tegen het Zeeuwse Oemoemenoe ter voorbereiding op het komend seizoen in de ereklasse en deze werd ruim gewonnen door Rotterdam. Het was een mooie zonovergoten dag en een passend begin van het nieuwe seizoen.

Foto’s van deze geslaagde dag vind je hier