Barcommissie zoekt vrijwilligers

Het zal de meesten van u niet ontgaan zijn, maar ons vernieuwde clubhuis is alweer (ruim) een jaar open. Langzamerhand begint alles een beetje vorm te krijgen en wordt er hard aan gewerkt om de dagelijkse gang van zaken zo soepel mogelijk te laten verlopen. Onze club groeit als kool en er is in die tijd een hoop gebeurd, tragische momenten, zoals het overlijden van onze geliefde president Luke Rumsey, maar ook mooie dingen zoals het kampioenschap van ons eerste team en promotie naar de ereklasse.

Met deze groei wordt het ook duidelijk dat onze beheerder en duizendpoot Pieter Schön vaak handen tekort komt. Het verzorgen en onderhouden van de accommodatie alsmede het runnen van de keuken en de bar zijn niet door één persoon uit te voeren, zeker niet tegelijkertijd. Hulp van de (ouders van) leden blijft onontbeerlijk, vooral op wedstrijddagen. Het wordt al verwacht van de thuisspelende seniorenteams dat er 2-4 spelers aangewezen worden om mee te helpen achter de bar. Hetzelfde wordt gevraagd van de ouders/begeleiders van de thuisspelende jeugdteams. Wij merken echter dat dit vaak niet genoeg is en zijn daarom op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die af en toe willen bijspringen in de keuken of achter de bar.

Om Pieter te ondersteunen is er nieuw leven ingeblazen in de barcommissie. Deze bestaat nu uit Louisa Ladenius en Jolanda Vink. Er is een schema opgesteld waarop mensen kunnen aangeven wanneer zij in de komende weken beschikbaar zijn voor bar- of keukendienst. Deze is opgehangen in het clubhuis waarop u kunt intekenen en we zijn bezig om dit ook digitaal te verzorgen. Zodra dit klaar is zullen we dit delen. En deze link zal ook worden verstuurd via de appgroepen van alle teams. Mocht u interesse hebben om onze mooie club op deze manier te ondersteunen, wij hopen natuurlijk van wel, dan kunt u dat melden via bar@rotterdamserugbyclub.nl. U kunt ook worden opgenomen in de vrijwilligers appgroep. Hierin kunnen zaken snel geregeld worden. Geef even uw telefoonnummer via genoemd email adres door dan zult u toegevoegd worden tot deze groep.

Wij hopen op uw massale steun.

Met ovale groet

De barcommissie