Geweldige wedstrijd

Zondagmiddag hebben de Rotterdames heerlijk gespeeld in Nijmegen tegen CL SOP Dames. Het weer was fantastisch en de kickoff was om 14:30u.

De eerst kick wordt genomen door Chitra. De dames zetten gelijk stevig druk. De eerste helft ging erg goed, een paar leuke pick and go’s en goede passes. Binnen 20 minuten maakten de Rotterdames hun eerste try. Daarna werd de lijn werd mooi uitgespeelt naar Anna Zoë, ze rende er lekker doorheen en maakte de tweede try.

Tijdens de wedstrijd maakte Justine mooie offloads en zelfs twee try’s. Uiteindelijk kwam SOP op de tryline van de Rotterdames. Ondanks een heel goede en langdurige verdediging, maakte SOP toch een try.

Bij de start van de tweede helft staan de Rotterdames weer met volle energie op het veld. Beau maakt hele mooie en harde tackels en Maaike trapt geweldige conversies. Met het snelle spel in de lijn, wist Justine met een goede doorbraak een try te maken. Toch kwam SOP sterk terug en heeft met bloed, zweet en tranen ook hun tweede try gedrukt met de eindscore van 10-31.

De moed zit er goed in en we kunnen niet wachten om tegen Eindhoven opnieuw een goed resultaat te realiseren.

WOTM TEGENSTANDER: Anna Zoë

WOTM: Justine