Save the date : Familie Touch Toernooi 18 mei

Schrijf je nu in voor het Familie Touch Toernooi op Hemelvaartsdag, donderdag 18 mei.

Inschrijven:
Dit kan door de QR code te activeren op de flyer of klik hier op de link

Je kan je volledige team inschrijven als je meer dan > 10 spelers hebt (volwassenen en kinderen)
Óf
Je gezin of groep als je minder dan 10 spelers hebt.
Wij zorgen ervoor dat je op de dag in een team bent ingedeeld met andere gezinnen om zo tot > 10 spelers uit te komen.

Familie Touch toernooi wat is dat?

Wil jij ook samen met je kinderen een keer heerlijk Rugby spelen!  (vanaf Benji leeftijd)
Nodig dan vriendjes en vriendinnetjes, buren, familie uit om een team van 10 à 15 personen samen te stellen.

Het wordt een gezellige dag die start met een ’Touch Rugby clinic’ om alle (vooral) niet rugbyérs de basics te laten zien.
Een dag die afgewisseld wordt met een lunch en eindigt met een BBQ. (BBQ kan ook vegetarisch)

En bij de bar zijn zoals altijd extra heerlijke happen, drankjes te halen, om onder het genot van de zon te genieten van elkaar, een paar wedstrijdjes en andere Rugby fanaten.

Wat te doen:

• Creëer een team met je kinderen, vriend(in)en, familie, buren en bekenden
  • Bedenk een gekke naam
  • Ontwerp een geinig T-shirts van je team

Want op al deze onderdelen vallen er prijzen te winnen.

Extra info:

Wat is Touch Rugby:
Touch Rugby is een versie van rugby waarbij er niet getackeld wordt.
Simpel uitgelegd is het tikkertje rugby. Door iemand aan te tikken is deze persoon ‘getackeld’

Wil je zien wat het betekent, hier een introductie tot Touch rugby; https://www.youtube.com/watch?v=1P_GxGyq4eE
Wil je internationale wedstrijd zien: https://www.youtube.com/watch?v=24WhVAREh8s

Vragen:
Neem contact op met je teammanager of het organisatie team.

Wij hebben er zin en zien jullie op het veld

Groeten van het Organisatie-Team Touch Rugby

Merijn Hudig