RRC 1 wint moddergevecht in Breda

Over de laatste wedstrijd van Rotterdam in 2023 gaan we kort zijn; Bij aankomst was al duidelijk dat het door de aanhoudende regen geteisterde veld, vol met plassen en de lijnen nauwelijks zichtbaar, geen hoogstaand duel ging opleveren.
Uiteindelijk won Rotterdam deze wedstrijd zonder al te veel hoogtepunten in en tegen Breda met ruime cijfers wat gezien de posities van beide teams op de ranglijst dan ook niet verrassend was. De wedstrijd werd kort na rust enig tijd onderbroken door een vervelend incident waarbij een speler van Breda onwel werd en met een ambulance naar het ziekenhuis moest worden vervoerd. Hopelijk gaat het inmiddels weer goed met hem en wensen wij hem een spoedig herstel. Volgende wedstrijd en tevens de laatste van de eerste fase is op 13 januari in en tegen Castricum.

De Rotterdamse tries werden gescoord door:
Lopa Matagitua, Dennis Baart, Samuel Fogarty en Jose Ignacio Failla Francese