RRC Junioren-2 verpletteren HRC Junioren-4

In de 2e thuiswedstrijd van ons nieuwe junioren-2 team (begonnen in de 2e fase) kregen we HRC op bezoek. Helaas gingen de  1e + 2e wedstrijd verloren omdat we als team nog aan elkaar moesten wennen. Zaterdag 16 december HRC dus de tegenstander. Na een paar minuten spelen werd de 1e try al gescoord, ook de 2e try volgden al snel. Voor de rust werd de stand van 43-0 al bereikt.  Omdat de regels het toestond, besloten beide teams gelijkwaardig de spelers te verdelen zodat het in de 2e helft toch een iets meer gelijkwaardige wedstrijd zou worden.

Eindstand  57 -12

Elisey werd gekozen door HRC als “man of the Match”, omdat hij na 1 try voor RRC, 2x een try heeft gescoord voor HRC.

Deze wedstrijd was een welkome opsteker voor ons team en gaan we met volle moed op naar de volgende wedstrijd. Deze wordt gespeeld in Hoek van Holland tegen Waterweg Barbarians JU 2 op 13-jan-2023

De volgden XV hebben deze klus geklaard: Anand, Rox, Noah, Lisan, Jelle, Faas, Dante, Elisey, Douwe, Joost ( C ),  Gabriel, Bas, Tobias , Rafael en Devin