1e Guppentoernooi in Rotterdam

Alweer een primeur bij de Rotterdamse Rugby Club. Ons allereerste Guppen Toernooi.

Op zondagochtend stonden de Turven al vroeg op om zich voor te bereiden op een dag vol rugbyplezier.

Het goed georganiseerde toernooi was het eerste Guppentoernooi in Rotterdam, waar een aantal spannende wedstrijden plaatsvonden tussen de teams van Delft, HRC en Voorburg.

Alle Guppen hadden er zin in en dat was terug te vinden in de aantal Guppen die stonden te popelen om te spelen. Wel bijna 100 !

Het Guppenteam van RRC nam enthousiast deel aan de wedstrijden. De coaches waren het unaniem eens dat ze vandaag echt hoogstaand rugby hebben gezien. Er werd snel gerend, veel tags werden gepakt en keurig teruggegeven. De Guppen toonden geweldig teamwork, zowel binnen als buiten het veld, en er werden talloze try’s gescoord.

Dit alles was een prachtig schouwspel. De coaches en  familieleden  die kwamen aanmoedigen zijn dan ook enorm trots op onze Guppen. En dat is volkomen terecht.