De Rotterdamse Rugby Club verwelkomt graag nieuwe leden!
Welkom bij de Rotterdamse Rugby Club, waar we altijd op zoek zijn naar enthousiaste nieuwe leden! Of je nu jong bent of wat ouder, ervaring hebt of niet, bij ons kun je de sport leren en genieten van de unieke cultuur van onze vereniging.

Ben je nieuwsgierig naar rugby en wil je ontdekken of deze sport bij jou past? Bij de Rotterdamse Rugby Club kun je altijd langskomen tijdens onze trainingsavonden om de sfeer te proeven. Durf je het aan? Dan nodigen we je graag uit om meteen mee te doen met een proeftraining! Tijdens deze trainingen leer je de basisvaardigheden van rugby in een veilige en plezierige omgeving, voordat je aan de slag gaat met tackles en andere uitdagende onderdelen van het spel.

Heb je interesse? Neem dan contact op met ons om een proeftraining te plannen!

Jeugd – jeugd@rotterdamserugbyclub.nl
Senioren – senioren@rotterdamserugbyclub.nl
Touch – touch@rotterdamserugbyclub.nl

We kijken ernaar uit om je te zien op de club!

Lid Worden
Als de proeftraining je goed is bevallen en je besluit lid te worden, dan kun je je eenvoudig inschrijven via ons online inschrijfformulier. Dit formulier vind je hier of klik op onderstaande knop. Vul je gegevens in en volg de stappen om je inschrijving compleet te maken. Na ontvangst van je inschrijving neemt een van onze teamleden contact met je op om je te verwelkomen bij de club en je verder te begeleiden in je nieuwe avontuur als rugbyspeler. Onze contributie wordt jaarlijks vastgesteld en is afhankelijk van je leeftijdscategorie. In het contributie reglement vind je alle details over de tarieven, betalingsvoorwaarden, eventuele kortingen en mogelijke regelingen.

Leeftijdscategorieën
Bij de Rotterdamse Rugby Club hebben we teams voor elke leeftijdscategorie. Elke categorie heeft zijn eigen trainingsprogramma en competitie, afgestemd op de leeftijd en het ontwikkelingsniveau van de spelers. Dit zorgt ervoor dat iedereen, jong en oud, het maximale uit zichzelf kan halen en plezier kan beleven aan de sport.

• Guppen U6: Voor kinderen tot 6 jaar.
  • Turven U8: Voor kinderen van 6 en 7 jaar.
  • Benjamins U10: Voor kinderen van 8 en 9 jaar.
  • Mini’s U12: Voor kinderen van 10 en 11 jaar.
  • Cubs U14: Voor jongeren van 12 en 13 jaar.
  • Junioren U16: Voor jongeren van 14 en 15 jaar.
  • Colts U18: Voor jongeren van 16 en 17 jaar.
  • Senioren: Voor iedereen van 18 jaar en ouder.

We hopen je snel te mogen verwelkomen bij de Rotterdamse Rugby Club! Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met:

info@rotterdamserugbyclub.nl