Prems & Lions

De Rotterdamse Rugby Club heeft met RRC 1 en RRC 2 als kernteams binnen de club een grote selectie. Deze selectie vertegenwoordigt het hoogste niveau van rugby binnen de vereniging, waarbij talent, discipline en ambitie centraal staan. RRC 1 speelt in de Ereklasse, de topcompetitie van Nederland, en RRC 2 biedt jongere spelers de kans om zich te ontwikkelen in de Future Klasse.

De “Prems” van de Club
RRC 1 is ons eerste team en speelt op het hoogste nationale niveau in de Ereklasse. Dit team bestaat uit de beste spelers van de club en heeft als doel om elk seizoen mee te strijden om de bovenste posities in de landscompetitie. Met een combinatie van ervaren krachten en opkomend talent is RRC 1 het toonbeeld van professioneel rugby binnen de Rotterdamse Rugby Club.

Ontwikkeling voor onze “Lions” in de Future Klasse
RRC 2 speelt in de Future Klasse, een competitie die is opgezet om jonge talenten voor te bereiden op een mogelijke doorstroming naar het eerste team. Dit team biedt een platform voor spelers om hun vaardigheden te verbeteren en de kans krijgen om zich te bewijzen en door te groeien naar het hoogste niveau binnen de club.

Trainingen en Wedstrijden
Maandag, woensdag en vrijdag van 19:30 tot 21:00 uur

Wedstrijden worden gespeeld op zaterdagen, waarbij RRC 1 de strijd aangaat in de Ereklasse en RRC 2 zich meet met de competitie in de Future Klasse.

Director of Rugby: Christiaan Ferreira

Forwards Coach
: Ross Bundy
Backs Coaches: Sam Fogarty, Will Maddocks
Assistant Trainers: Fabrice Monnier, Tristan Zaan
Teammanagers: Justa den Breejen, Andre Vink

Sluit je aan bij onze Prems & Lions
Ben je geïnteresseerd om deel uit te maken van onze selectie? Kom dan langs op een van onze trainingsavonden of neem contact op voor meer informatie.

Senioren@rotterdamserugbyclub.nl