Geachte leden,

het is tijd voor de volgende stap, The Locker Room Challenge!

Dit is de manier op als lid bij te dragen aan de bouw van ons clubhuis!

Aan deze wedstrijd mogen alle teams/leeftijdscategorieën meedoen en de ultieme prijs is een eigen kleedkamer met jullie foto’s erin. Wat is er cooler dan de ‘Colts kleedkamer’ of de ‘Rotterdames Room’ met daarin een portret van jouw team op ware grootte?

Wat is de bedoeling?
Samen met jouw team/leeftijdscategorie zo veel als mogelijk geld bij elkaar te krijgen voor de kleedkamer. Om geld bij elkaar te krijgen mag jouw team zelf bedenken hoe ze dit willen doen en enkele ideeën zijn:

• Met de pet rond bij vrienden en familie
  • Het inzamelen van statiegeldflessen
  • Het organiseren van een sponsorloop
  • Het verkopen van stroopwafels of andere goederen
  • Het wassen van auto’s of andere huishoudelijke klussen

Wat kun je precies winnen?
De leeftijdscategorie die het meeste geld bij elkaar krijgt wint een ‘eigen’ kleedkamer, maar iedere categorie met meer dan €5000 bij elkaar krijgt er ook 1. In deze kleedkamer zullen dan ook portretten op ware grootte van alle teamleden te zien zijn.

Hoe kan je hieraan meedoen?
Roep zo snel als mogelijk iedereen in jouw leeftijdscategorie bij elkaar en bespreek met hun hoe je het beste een hoog bedrag bij elkaar kunt krijgen. Bespreek dit met je teammanager en mail je idee naar m_loedeman@hotmail.com

Ook voor vragen of opmerkingen kunnen jullie bovenstaand e-mail adres gebruiken uiteraard.

Alvast enorm bedankt voor je steun!

Martin Loedeman

Gebouwcommissie