RRC 1 komt net tekort tegen nummer 3 URC

Net als tegen koploper Amstelveen 2 weken geleden, liet Rotterdam ook vandaag weer zien dat we ploegen uit de top van de eerste klasse prima partij kunnen bieden. Helaas trok Rotterdam wederom aan het kortste eind omdat er niet heel zuinig met het balbezit op de helft van de tegenstander werd omgegaan en als ook de line-outs ronduit dramatisch verlopen, roep je het onheil over jezelf af helaas. Er waren ook zeker mooie dingen te zien zeker als het op verdedigen aankwam maar toch waren een paar cruciale momenten van concentratieverlies uiteindelijk beslissend voor de wedstrijd waarin Rotterdam meerdere malen op voorsprong stond maar geen afstand kon nemen van Utrecht. Het feit dat dit de tweede wedstrijd van deze week was voor de door blessures geplaagde selectie van RRC 1, voeren we dan ook als verzachtende omstandigheid aan.

Eindstand RRC 1 – URC 1: 16-25 (try: Lars /Pealtykicks: Lars, Tim (2x) / Conversie: Lars

Foto’s René Ladenius