Introductie van de Club van 100

We zijn verheugd om de lancering van de Club van 100 aan te kondigen! Dit initiatief biedt onze leden en vrienden van de club de mogelijkheid om de vereniging te ondersteunen met een jaarlijkse donatie. Deze donatie helpt ons bij het bekostigen van materialen, het ondersteunen van jeugdprogramma’s en het verder versterken van onze faciliteiten.
Daarnaast krijg je een felbegeerde naamplaat op onze toekomstige club van 100-bord gepresenteerd in het clubhuis! Word je lid van de Club van 100 voor een periode van 5 jaar, dan kun je profiteren van fiscaal voordeel volgens de richtlijnen van de Belastingdienst.
Wil je meer weten of meedoen? Kijk op de website of stuur een mail naar penningmeester@rotterdamserugbyclub.nl en draag bij aan de groei van onze mooie club!