RRC Turven Brakkentoernooi BRC

Wat een geweldige sportieve dag was dit. De regen mocht de pret en de prestaties niet drukken. Onze Turven-kanjers wederom kampioen!

Vandaag waren we te gast op het brakkentoernooi in Breda. Met 7 Turven hadden we op de valreep toch een mooi team om de strijd aan te gaan in Poule C. Drie mooie wedstrijden tegen DIOK 2 Leiden, ERC ’69 helemaal uit Enschede en Bredase RC. Met 10 tries gemaakt en maar 4 tries tegen waren we al trotse winnaars van de poule. Dit deed natuurlijk ook de spanning stijgen en de zenuwen gieren voor de finale wedstrijden.

Eerst de strijd aan met de Dukes uit Den Bosch. Een spannende strijd maar gelukkig mochten we ons met de 3-1 winst opmaken voor de laatste strijd tegen DIOK 1…Het was een felle strijd, maar met een 3-0 winst was het snel duidelijk dat ons ‘dreamteam’ de beker te pakken had! Wat een kanjers, wij zijn trots op jullie!

Verslag: Annemieke