Rotterdames stralen ondanks nipt verlies

In een spetterende rugbywedstrijd stond RRC Rotterdames tegenover Groot Mokum, waarbij de spanning tot het laatste fluitsignaal voelbaar was. Hoewel de overwinning naar Groot Mokum ging met een eindstand van 26-22, straalden de Rotterdames van trots en verbetering.

Lise zette de toon met de allereerste try voor RRC, waarna Kayleigh het vuur hoog hield met een indrukwekkende tweede score. De eerste helft eindigde met een score van 19-10 in het voordeel van Groot Mokum, maar de Rotterdames hielden de moed hoog.

De tweede helft bracht nieuwe hoogtepunten, waaronder de primeur van een maule voor het team. Kaisla liet haar naam oplichten door een try te scoren, gevolgd door een nauwkeurige conversie van Amber. Laurie voegde een extra try toe aan het totaal, waardoor de spanning bleef stijgen.

Emma, de inspirerende kapitein van RRC, werd terecht bekroond tot Women of the Match vanwege haar buitengewone leiderschap en inzet op het veld.

Ondanks het nipte verlies overheerst trots bij de Rotterdames. De wedstrijd was een ware test van doorzettingsvermogen, waarbij het team aanzienlijke verbeteringen in hun spel liet zien. Van solide tackles tot mooie runs en uitstekende samenwerking, de Rotterdames hebben bewezen dat ze een geduchte tegenstander zijn.

Hoewel de punten in het voordeel van Groot Mokum vielen, gaan de Rotterdames met opgeheven hoofd naar huis, wetende dat ze als team gegroeid zijn. Op naar de volgende uitdaging!

WOTM Rotterdam: Emma
WOTM Groot Mokum: Kaisla