📢 vacature alert📢

Ben jij of ken jij iemand die het leuk lijkt of ervaring heeft met het vastleggen van wedstrijdenbeelden om de prestaties van onze spelers en teams te analyseren? Dan ligt er een unieke kans voor jou!

Voor seizoen 2024/ 2025 zoekt RRC leden voor de livestream/ video commissie die de thuiswedstrijden van onze ere klasse teams kunnen filmen en bewerken voor de video analyse software.
Team- en individuele feedback met beelden zorgt voor bewustzijn bij de staf en spelers in hun verdere ontwikkeling en wordt verzorgd voor alle wedstrijden in de ereklasse
Je krijgt de kans om vanaf het mooiste (uitzichts)punt de wedstrijden van onze teams te volgen en je kennis en ervaring met videobeelden en rugby in te zetten of te vergroten.

De thuiswedstrijden zijn op zaterdagmiddag vanaf 15:00 uur en zondag rond 13:00 uur. Met een groepje enthousiastelingen zorg je samen dat elke thuiswedstrijd gefilmd wordt.

Lijkt het je wat of wil je meer weten?
Neem contact op met Richard van Ravenstein of je Teammanager.