In memoriam Eduardo Menza

Beste leden,

Met grote droefheid moeten wij mededelen dat onze geliefde rugbybroer en mede-Rascal Eduardo Menza afgelopen weekend op 18 mei is overleden.

Eduardo kwam meer dan tien jaar geleden bij de Rotterdamse Rugby Club als vader van jonge rugbyspelers. Sindsdien heeft hij altijd een warm hart gehad voor rugby, de spelers en onze club. Hij zette zich in als assistent-trainer van de Benji’s, lijnrechter bij de Cubs , als speler bij de Old Boys en teamgenoot van de Rascals. Dit definieerde hem. Of het nu ging om een potje voetbal, Mudmasters, marathons, de Oude Meesters competitie of touch-toernooien, hij gaf altijd 100%. Samen met zijn zonen genoot hij volop van het leven en stond altijd klaar voor iedereen die hulp nodig had.

Wij zijn diep geschokt en bedroefd door dit nieuws. Eduardo is in besloten kring ter aarde besteld in Colombia en laat drie zonen achter: Elio, Guillermo en Alejandro.

RRC en Eduardo’s team, de Rascals, wensen zijn familie heel veel sterkte en liefde toe en vragen iedereen de familie de tijd te geven om te rouwen.