Vriendjes en Vriendinnetjes-dag bij de Guppen

Zondagmorgen 22 april was het “Vriendjes en Vriendinnetjes-dag” voor de guppen op de club. Elke gup mocht een vriendje of vriendinnetje meenemen om eens mee te trainen.

Een hoogtepunt was wel de demonstratie van 2 twee Rotterdames. Deze “Rugby-mevrouwen” aldus een van de guppen, demonstreerden een echte rugby tackle. Dat was toch wel het serieuze werk! De guppen, die zelf alleen nog tag-rugby spelen, waren zwaar onder de indruk! Een aantal van de guppen, die het durfden, mochten ook proberen de Rotterdames te tackelen.

Al met al, een succesvol initiatief en we hopen een aantal vriendjes en vriendinnetjes in september te verwelkomen op de club. Dank aan de guppentrainers, trainer Bart van de turven en de twee Rotterdames voor deze leuke training!

Een guppenouder